RECLAMAȚII SAU RETURNAREA PRODUSULUI

RETUR

Conform legii, cumpărătorul are dreptul de a se retrage de la cumparare din orice motiv și fără explicații în termen de 14 zile de la primirea coletului. Pentru exercitarea acestui drept, urmați procedura de pe următoarea pagină: CLICK AICI

Produsul pe care doriți să-l returnați trebuie să fie nedeteriorat, în ambalajul original sau adecvat, cu toate piesele și accesoriile incluse. Trimiteți produsul prin curier.

Rambursul banilor sau schimbul se realizează în termen de 14 zile de la receptarea produsului în depozitul central sau trimiterea dovezii expedierii coletului pe adresa noastră de e-mail.

Costurile de transport sunt suportate întotdeauna de expeditor. Nu acceptăm coletele cu ramburs.

La retragerea din contract în care a fost folosit un bonus, un cod de reducere sau un cod promoțional, aceste fonduri sunt considerate reduceri și nu sunt rambursate utilizatorului. Se rambursează doar suma plătită.

Mai multe informații despre returnarea produselor sunt disponibile în categoria Termeni și condiții. Pentru toate întrebările suplimentare sunați-ne la 0 312 296 025 

SCHIMBAREA PRODUSULUI

Dacă numărul, mărimea sau culoarea produsului comandat (încălțăminte sau haine) nu se potrivește, puteți schimba. Pentru a înlocui același produs cu o mărime sau o culoare diferită, urmați procedura de pe următoarea pagină: CLICK AICI

RECLAMAȚIE

Dacă produsul dumneavoastră este defect sau s-a deteriorat în timpul transportului, anunțați-ne cât mai curând posibil. Ne cerem scuze pentru inconvenient.

Vă rugăm să completați ACEST FORMULAR dacă primiți un articol deteriorat, care nu funcționează sau expediat incorect.
Vă rugăm să nu returnați produsele care sunt deteriorate sau care nu funcționează corect.