Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

RECLAMAȚIE
RECLAMAȚIE
PRODUSUL PRIMIT ESTE DEFECT
Dacă produsul primit a fost deteriorat în timpul transportului, vă rugăm să ne anunțați imediat ce primiți coletul. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate și vom trata reclamația dumneavoastră ca o chestiune prioritară. Trimiteți la adresa de e-mail info@1ashop.ro:- o fotografie/video a produsului care arată clar defectul (împreună cu o descriere a deteriorării)- număr de ordineÎn subiectul e-mailului, scrieți RECLAMAȚIA PRODUSULUI și adăugați numele produsului.
PRODUSUL PRIMIT NU FUNCȚIONEAZĂ
Dacă produsul primit nu funcționează, vă rugăm să ne anunțați imediat ce primiți coletul. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate și vom trata reclamația dumneavoastră ca o chestiune prioritară. Trimiteți la adresa de e-mail info@1ashop.ro:- o fotografie/video a produsului care arată clar defectul (împreună cu o descriere a deteriorării)- număr de ordineÎn subiectul e-mailului, scrieți SCHIMB PRODUS și adăugați numele produsului.
NU AM PRIMIT TOATE ARTICOLELE PE CARE LE-AM COMANDAT SAU AM PRIMIT ARTICOLE GREȘITE
Dacă nu ați primit toate articolele pe care le-ați comandat sau ați primit produse greșite, vă rugăm să ne anunțați imediat ce primiți coletul. Trimite-ne un e-mail la info@1ashop.ro cu informații despre produsele lipsă/greșite împreună cu numărul comenzii. Ne cerem scuze sincer pentru orice inconvenient cauzat și vom trata reclamația dumneavoastră ca o chestiune prioritară.
You have successfully subscribed!